- Úvod
- Silnice
- PIRELLI
- DIABLO ROSSO III
- PIRELLI 110/70ZR17 DIABLO ROSSO III 54W TL M/C PŘEDNÍ DOT 2022
PIRELLI 110/70ZR17 DIABLO ROSSO III 54W TL M/C PŘEDNÍ DOT 2022
- Akce
- Kompletní specifikace
- Parametry
- Související zboží5
- PIRELLI 110/70ZR17 DIABLO ROSSO III 54W TL M/C PŘEDNÍ DOT 2022Skladem 12 469 Kč2 040 Kč bez DPH
PIRELLI DIABLO ROSSO III
Sportovní motocyklová pneumatika pro silniční provoz na suché i mokré vozovce. DIABLO ROSSO™ III výrazně zlepšuje ovladatelnost, nabízí absolutní přilnavost a výkon na mokru a zaručuje trvalý a konzistentní výkon po celou dobu životnosti pneumatiky. DIABLO ROSSO™ III představuje nové profily, materiály nejnovější generace, inovativní strukturu, nové směsi a dezén, který je přímo odvozen od dezénu pneumatiky DIABLO™ Supercorsa.
Technologie Pirelli vyvinutá v rámci mistrovství světa Superbike. Bezprecedentní ovladatelnost pro novou generaci sportovního chování. Dvousložková směs s širokým bočním měkkým pruhem nabízející plnou přilnavost již od středního úhlu náklonu. Velká plocha stopy pro lepší přilnavost.
PIRELLI DIABLO ROSSO™ III - sportovní silniční motocyklová pneumatika
Dezén běhounu nové pneumatiky DIABLO ROSSO™ III přímo vychází z dezénu známé a vysoce ceněné soutěžní pneumatiky DIABLO™ Supercorsa. Pirelli považovalo za důležité zachovat drážky s charakteristickým "bleskovým" dezénem na běhounu jako výraz soutěživosti. Konstrukce běhounu se ukázala jako velmi účinná pro rozptyl vody, takže DIABLO ROSSO™ III je mimořádně bezpečná a vysoce výkonná pneumatika na mokru.
- Technologie Pirelli vyvinutá v rámci mistrovství světa superbiků
- Bezprecedentní jízdní vlastnosti pro novou generaci sportovního chování
- Dvousložková směs s širokým bočním měkkým pruhem nabízející plnou přilnavost již od středního úhlu náklonu
- Velká plocha stopy pro lepší přilnavost
- Široký pracovní rozsah, optimální přilnavost za všech podmínek
- Bleskový vstup do zatáčky, ovladatelnost jako při závodě
- Vynikající rovnoměrnost opotřebení
Dvousložková zadní pneumatika
Zadní pneumatika je dvousložková s profilem rozděleným v poměru 40-20-40 %. Vysoce výkonná boční směs se 100% složením siliky pokrývá celkem 80 % celého běhounu. Zbývajících 20 % ve střední části tvoří směs funkční pro stabilitu a kilometrový výkon.