Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
10.02.2023
Dvousměsové pneu na moto - výhody, typy, historie dvojí směsi
Motocyklové pneumatiky s dvojitou směsí jsou pneumatiky, které mají ve své konstrukci dvě různé směsi pryže. Střed pneumatiky je obvykle vyroben z tvr... číst celé
01.02.2023
Tipy a triky k údržbě pneumatik
Dodržujte tyto pokyny a tipy, aby byla vaše jízda na motocyklu příjemná, bezpečná a pohodlná. číst celé
01.02.2023
Jak skladovat pneumatiky? Instrukce k uskladnění pneu
Nepoužívané pneumatiky špatným uskladněním trpí. Máme pro Vás několik tipů jak pneumatiky uskladnit aby dlouho vydržely a byly připraveny na sezónu. číst celé
Zobrazit všechny články
  1. Úvod
  2. Novinky
  3. Pirelli představuje nové motocyklové DIABLO ROSSO IV pro výkonné stroje
Pirelli představuje nové motocyklové DIABLO ROSSO IV pro výkonné stroje
12.02.2021

Společnost Pirelli uvedla na trh čtvrtou generaci rodiny Diablo Rosso s novou vysoce výkonnou pneumatikou Diablo Rosso IV pro supersporty, vysokovýkonné a crossoverové motocykly.

 

 

Diablo Rosso IV je už k dispozici v pěti velikostech pro přední a deseti pro zadní kola.

Od svého uvedení na trh v roce 2002 nabyla řada Diablo více než 18 let zkušeností, a nabrala zkušenosti v oblastech technologií a získala vítězství v nejprestižnějších národních a mezinárodních soutěžích. Představuje vysokou úroveň společnosti Pirelli ve světě vysoce výkonných pneumatik určených pro jednostopá vozidla vozidla.

Od roku 2008, roku uvedení první Diablo Rosso, se prodalo více než pět milionů kusů. Konstrukce modelu Diablo Rosso IV vyniká především propracovaným designem ocelových prutů, přední pneu má o 20 procent méně výplně z umělého hedvábí, což zvyšuje tuhost a zlepšuje pocit z jízdy a přesnost, díky většímu prostoru pro gumovou směs.

Zadní pneumatika má třívláknovou strukturu Lyocell, vyvinutou na základě zkušeností Pirelli v mistrovství světa superbiků (WSBK), s nižší deformací a větší odolností proti namáhání v zatáčkách a prudké akceleraci.

U zadních pneumatik Diablo Rosso IV o rozměrech nižších než 190 / 50-17 používá konstrukce kostry také umělé hedvábí jako má přední pneumatika, což poskytuje více prostoru pro gumu a zlepšuje zpětnou vazbu pro jezdce. Profily pneumatik mají design s více poloměry a s ostřejším středovým profilem pro rychlé změny směru a s hladší křivkou na okrajích pro větší kontaktní plochu a trakci.

 

 

Složení směsi využívá tvrdší druh s obsahem oxidu křemičitého ve středu přední pneumatiky Diablo Rosso IV, který zahrnuje přibližně polovinu šířky pneumatiky. Bočnice jsou z měkčí směsi, také s vysokým obsahem oxidu křemičitého, které podporují rychlejší zahřátí a konzistentní přilnavost za studena.

 

 

Konstrukce zadních pneumatik pro Diablo Rosso IV se dodává ve dvou verzích, v závislosti na rozměru pneumatik. U pneumatik 190 / 50-17 a nižších je pneumatika vyrobena ze dvou směsí, také s nejtvrdší směsí uprostřed a měkčí na boku s rychlým zahřátím. Zadní pneumatika Diablo Rosso IV s větším profilem, tj. s 190 / 55-17 a vyšší, používá tři směsi rozdělené do pěti odlišných oblastí. Středová směs s vysokým obsahem oxidu křemičitého poskytuje stabilitu při vysokých rychlostech, rovnoměrnost opotřebení a počet kilometrů s rychlým zahřátím a trakcí na mokrém povrchu. Směrem k okrajům je pak meziprodukt s plně silikovým složením. Na bocích je směs 100% ze sazí, která pochází z pneumatik Supercorsa SC používaných ve vytrvalostních závodech.

 

 

DIABLO ROSSO IV jsou ideální volbou pro majitele supersportů nebo hypernaked motocyklů, kteří milují sportovní jízdu po klikatých silnicích a horských průsmycích a hledají pneumatiku, která nejlépe vystihuje sportovní výkon jejich motocyklu. Ale také ji ocení motocyklisté, kteří používají bike hlavně o víkendech, na krátké výlety mimo město a kteří hledají sportovní potěšení z jízdy bez ohledu na povětrnostní podmínky. V neposlední řadě je určena pro majitele sportovních crossoverů, kteří používají jeden stroj pro výlety na střední a dlouhé vzdálenosti a kteří se nechtějí vzdát svého sportovního stylu jízdy v nejklikatějších úsecích silnice.

Zdroj: Pneunews.cz

Novinky z našeho blogu

Dvousměsové pneu na moto - výhody, typy, historie dvojí směsi
10.02.2023
Dvousměsové pneu na moto - výhody, typy, historie dvojí směsi
Motocyklové pneumatiky s dvojitou směsí jsou pneumatiky, které mají ve své konstrukci dvě různé směsi pryže. Střed pneumatiky je obvykle vyroben z tvr... číst celé
Tipy a triky k údržbě pneumatik
01.02.2023
Tipy a triky k údržbě pneumatik
Dodržujte tyto pokyny a tipy, aby byla vaše jízda na motocyklu příjemná, bezpečná a pohodlná. číst celé
Jak skladovat pneumatiky? Instrukce k uskladnění pneu
01.02.2023
Jak skladovat pneumatiky? Instrukce k uskladnění pneu
Nepoužívané pneumatiky špatným uskladněním trpí. Máme pro Vás několik tipů jak pneumatiky uskladnit aby dlouho vydržely a byly připraveny na sezónu. číst celé
Specifikace a značení terénních pneumatik MITAS
01.02.2023
Specifikace a značení terénních pneumatik MITAS
Specifikace a značení terénních pneumatik MITAS - co znamenají červené, žluté a zelené proužky na enduro a motokros pneumatikách Mitas? číst celé
Automobilové pneumatiky

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz