- Úvod
- Silnice
- BRIDGESTONE
- BATTLECRUISE H50
BATTLECRUISE H50 | Pneumatiky pro silniční cestovní motocykly
Silniční cestovní motocyklová pneumatika Bridgestone BATTLECRUISE H50. Pohodlí při jízdě na amerických V-Twinech, které se zpřístupnilo zavedením rozsáhlejší velikostní řady, rozšiřující svět americké jízdy. Chci vědět více
Bridgestone BATTLECRUISE H50 - silniční cestovní motocyklová pneumatika
Cestování v uvolněném stylu na velkých amerických cruiserech s velkým zdvihovým objemem.
Dlouhá životnost, hladké ovládání a komfortní jízda jsou klíčové vlastnosti, které H50 nabízí. Zadní pneumatika si může nárokovat až 2,7násobnou životnost oproti modelu EXEDRA MAX.
Její jízdní vlastnosti umožňují i motocyklům o hmotnosti téměř 300 kg hladce zatáčet při nízkých i vysokých rychlostech a minimalizují riziko pádu v zatáčkách.
Snížením přenosu vibrací V-Twinů poskytuje pohodlnou jízdu a pomáhá předcházet únavě i při cestování na dlouhé vzdálenosti.
S pneumatikami BATTLECRUISE H50, navrženými speciálně pro americké cestovní motocykly s velkým zdvihovým objemem, chceme, abyste si vychutnali pohodovou jízdu s motorem V-Twin.
Doporučujeme pro:
- jezdce s americkými cruisery
- jezdce, kteří chtějí hladce ovládat těžší americké cruisery
- jezdcům, kteří si na cruiserech užívají cestování na dlouhé vzdálenosti a rychlou jízdu.
Pohodlí s menší únavou
Optimalizací rozložení tuhosti (vertikální pružení) absorbuje přední pneumatika energii od povrchu vozovky a zároveň zachovává tuhost, čímž snižuje vibrace procházející řídítky.
Nedokonalosti na povrchu vozovky jsou dobře tlumeny. Uvědomíte si skutečné pohodlí cestování se sníženou únavou i při jízdě na dlouhé vzdálenosti.
Hladké ovládání
Pomocí technologie ULTIMAT EYE™ byly analyzovány kontaktní vlastnosti, aby bylo možné odpovídajícím způsobem optimalizovat tvar a strukturu pneumatiky.
Výsledkem bylo vytvoření výrazného přítlaku v zatáčkách, což zlepšilo přilnavost v zatáčkách a zlepšilo jízdní vlastnosti.
Velké a rovnoměrné kontaktní schopnosti zajišťují vysokou stabilitu v jakémkoli úhlu náklonu.
Dokonce i u těžkých strojů, které rychle nezatáčí, je ovládání pro jezdce snazší a příjemnější.